grrrrrr

hejsan , nu äre så att jag är lite suris -.-
försöker få till min profilbild men den ska minsann alltid hoppa ur raden!
om de är någon som vet vad man kan göra förutom att förminska bilden i olika bildprogram och ändra pixlarna på bilden så kan de gärna skriva en komentar!
annars då , kom upp ur sängen strax innan 10 idag , lovade mig själv att försöka komma upp innan 9 men vad blev de av de? pannkaka rent ut sagt
mötte upp emma i handen kl 11 och vi hade ett kort möte där man fick fylla i en enkät.
vi tog bussen till solkraftsvägen där vi käkade en mysíg lunch på de "lunch-rush" fyllda energikällan . jag åt någon slags örtagårdsbiff(?) med rotfruktsgratäng , de var smaksigt . fast både jag och ingalill var skeptiska till den sk. såsen som hade konsistens av havregryns gröt eller nått... den smakade iaf curry, men jag vågade mig inte på den.
dagen avslutades strax vid halv 2 då jag smög mig upp mot pappas jobb,  sökte honom . men visst ja, han var ju inne i stan . och där hade man gjort bort sig , haha
tog bussen med de andra och fick gå hem från 840 bussen.
har suttit hemma ett tag nu , mycket tid men lite verkstad som man säger
nnej nu ska jag ta tjuren vid hornen och skriva lite om ingmar stenmark
puss!

Kommentarer
Postat av: emma

Eftersom du envisats med att ha dem i skolan (måste lägga till att man blir väldigt avundsjuk då det är så jäkla kallt på golvet i skolan) vet ju jag att det är dem längst till höger! KRAM<3

2008-11-12 @ 20:46:40
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0