grrrrr

hejsan , *suck*
sitter här och småargumenterar med pappa, som just nu klagar på att jag har lite disk , och de är faktist väldigt lite ,en kanna och två skålar från igår , ni vet?
läste nyss mitt horoskop också :
Det känns som om du trampar vatten, och för att komma vidare kan det vara nödvändigt
- och på tiden - att du tar ett stort beslut.
kan de beslutet vara att flytta hemifrån? man börjar ju undra , fan va alla tjatar liksom
hjälpa hit och hjälpa dit , mamma och pappa jobbar på jobb dom haft i snart (?) 20 år , de har rutiner och sånt . jag pluggar som en jäkel typ nästan varje minut jag får över , igår kunde jag inte ens kolla på film utan att jag tog upp mitt slöjd arbete , jag kan aldrig slappna av . sån press de är . jag skulle kunna skita i skolan och bara hjälpa till hemma om de var de de ville . *suck *
nu ska jag åka och kolla på innebandy , sen blir de iväg till min egen match i tyresö
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

min plan är värkställd, kolla bloggen ;)

2008-11-08 @ 12:08:23
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0