friday feeeeveeeer

hejsan mina gullegull (:
mårs de bra?
jag sitter här med lite lätt huvudvärk, har precis tryckt i mig några riskakor, en banan och en clementin
dagen har varit lugn , vi har jobbat med ordklasser och sånt på svenskan... efter lunch så skulle vi också göra en plansch med en valfri ordklass . vi valde verb, lättast att hitta bilder på i tidningar och sånt liksom? 
efter skolan drog jag och challe en sväng till centrum där jag köpte mig två t-shirtar , en svart och en randig.. kännde att jag behövde muntra upp mig själv lite (:
har inte heller (knappt) några läxor över helgen.. känns ju ganska skönt..
men vi har en typ "filmrecension" i so:n , prov på 5 verb i engelska , ha läst 4 kapitel i boken och sen prov på spanskan , inte så farligt ? de ser ut att bli en slapp kommande vecka... hoppas jag.. dock är de sista veckan på kursen , men vi har redan haft slutprovet så de känns lugnare . annars då , nästa onsdag ska jag och emma på matrådsmöte , vilket innebär att vi typ missar matten helt . skönt (:  sedan på torsdagen har vi sovmorgon till 11 då vi ska in till gymnasiemässan , ska bli intresant .
nej nu ska jag ta och koka min tortelini innan jag åker till solna för kvällen
pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0