design funderingar..

tjoho
sitter här nu och funderar lite , är sugen på en ny header... har faktist lärt mig ganska mycket nu på kort tid . så är jag sugen på nya bilder . lite vintrigare liksom =)
alla bilder som jag har i min nuvarande är tagna av mig ,eller okej.. inte bilden fotbollslaget. men jag är med på den och de är tagna av en tränare, och om de är så eller någon man känner så tycker jag de är lugnt. men annars är jag lite halv emot att ha sådana som är tagna/gjorda av andra . men jag tror jag ska vänta tills första snön så får jag ta lite bilder då , hihi ... lite som bilden jag har nu om ni förstår? fast i snö (:
men nu har jag som sagt lärt mig lite , fått gjort åt några kompisar .. har blivigt hyfsat nöjd med dom och jag hoppas de är nöjda med de själva , de programmet jag använder heter microsoft photo premium 10, men jag skulle väldigt gärna jobba i photoshop , men de kostar ju lite mer och så vet man ju inte hur bra man är på att hantera de sen . tänk om jag suger på ps ? vill gärna testa först liksom. de kanske man ska önska sig i julklapp eller så ?
kan nog bli en fördel om man funderar på webbdesign?
nej nu ska jag pysa ner till duschen
puss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0