ZzzzZzz.. * frust * *host*

hej hoppsan , nu är jag väldigt trött och tänkte bära iväg mig till sängen , näsan rinner rinner rinner och jag frustar och hostar.. jobbigt.. har inte hunnit med så mycket plugg eftersom jag kollat på tv och somnade vid fotbollsmatchen , vilket var ungefär vid 9 så.. vi får se hur vidare jag går till skolan imorgon , btw känner jag mig som amanda bynes i filmen she's the man när jag sticker upp mina tussar i näsan , men tro mig . de behövs .. inte trevligt men väldigt praktist iallafall.. imorgon har jag ju spanska och no , inget super viktigt men på kvällen ska jag typ träna med 94a laget och de är ju ganska viktigt eftersom jag och michelle ska på cup med dom om helgen efter skolavslutningen ,
jaja.. nu ska jag slänga bort alla saker från min säng innan jag hoppar i den.. blir kanske att läsa lite spanska innan jag somnar..
godnatt

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0