torsdagens

hejsan på er , har inte uppdaterat nått på några dagar nu.. har haft ganska fullt upp för att vara mig ,hihi . men de är kanske inte fullt upp för alla andra :P
lite kort om gårdagen , var i skolan och hade historieprov , fick 34 av 40 , och jag hade inte pluggat nå vidare , de betyder alltså att jag kommer ihåg de och att de har fastnat för mig , tycker de är ganska negativt att råplugga dagen innan ett prov då man igentligen redan borde kunna allt , jag brukar gå igenom lite , men om man som vi har en kurs på 4 veckor så borde man ju komma ihåg ganska mycket . 34 var iallafall mvg och de är jag ganska stolt över , hade 4 av mina 6 fel på några ord i början av provet , alla vi kompisar fick mvg och de kan man väll säga är ganska bra? ;)  på eftermiddan hade vi idrott och orientering , jag var med oskar och tim , och tim är orienterare på riktigt , hehe.. jag behövde inte leta efter nån , inte för att jag inte kan för jag är ändå rätt skillad på orientering, måste vara för att mamma var de när hon va typ.. 20 eller nått ,.. men vi visste ändå vart kontrollerna låg eftersom vi haft samma i ungefär 2 år ? vi får iallafall några nya på måndag då vi har idrottsdag med 9orna , hoppas de blir fint väder, då skulle jag inte banga på att bada , igen (:  när jag kom hem så gick jag upp , satte på datan och gick på toa , loggade in och sen ringde min faster och hon var tydligen utanför och ville komma in och spana på vårat kök , de är ju inte klart än men på god väg nu , typ alla skåp är uppe , kylen frysen och alla ugnar är också uppe. dock inte fläkten än , eller stenskivan . sen packade jag mina fotbollskläder och åkte med dom till tyresö , där umgicks jag med åsa vid datan och sen cyklade vi till min mammas jobb , verkligen urmysigt att cykla . jag vill ha en (ny) cykel och därmed basta ! har inte haft nån på typ 2-3 år , sen cyklade vi tillbaka , de tog ungefär 20 minuter fram och tillbaka . fett stolt , jag borde cykla mer för att få upp min kondis , när vi kom tillbaka så åt vi spagetti med tomat och morotsröra typ ? :P  gott , jag har inte ätit spagetti på jättelänge har de kännts som , vid halv 7 gick vi till centrum och åsa passade då på att spendera sitt presentkort på hm och införskaffa lite sommarkläder . jag köpte ett par vita shorts , och gissa . EMMA HAR LIKADANA  , jag lyckas alltid köpa saker som hon har.. jag börjar snart undra  , och alltid gör jag de utan medvete om de , fast denhär gången hade hon faktist inte haft på sig dom i min närhet så jag skyller väll på de (;  jag köpte även en ny foundation och ett solpuder , men detta var utan glitter och va ungefär lika mörkt som mitt förra puder , om inte ljusare tom . sen gick jag till bussen och åkte till sågen för träning på haningevallen , denhär träningen var härlig . lagom varmt i luften och ändå ganska ljust ute trots att klockan var runt 20-21.30 . kom hem sen och pluggade, därför orkade jag aldrig skriva nått inlägg . hoppas dehär räcker som kompensation ;)
nu ska jag nog chilla ett tag innan jag börjar skriva om dagen idag, dessutom väntar jag på lite picknick bilder som jag tog med charlies kamera , om jag tyckte de va mysigt och cykla så var dehär uuuuuuuur mysigt (:
hörs senare ♥♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0