torsdag

hejsan , har inte skrivgt något än idag. varit ganska upptagen tuvär. i skolan idag så hade vi teknik , gick väll okej .. bara att jag och gabriella hade fel på typ en uppgift vid varje labbgrej.. haha , bra vi är altså ., till lunch blev de pannkakor och soppa, de va gott förutom att när man klickade på grädden så började den rinna eller nått... ganska konstigt..
på eftermiddagen så hade vi idrott , vår idrottslärare var inte där så vi hade en annan lärare , vi spelade frisbee brännboll , de blev ganska flippat , men roligt .. vissa gånger skrattade jag och emma väääldigt mycket , speciellt åt robin , dom sakerna gjorde eftermiddagen extra rolig kan man säga ;D
efter de åkte jag , emma , sofia och charlie hem till mig och de spanade in vårat kök som för tillfället står och väger lite eftersom vi avskedat våra byggare , de kom tydligen inte överens med mamma och pappa . jobbigt.. den 31 ska vi nämligen ha fest för emil, eftersom han tar studenten den 30de . kul att ha massa från släkten här i ett halvfärdigt kök och en toa ? :S   sen lånade jag ut en bikini till charlie och vi gick ner och badade,  de va bara andra gången iår. fast nu var de liite varmare kan man säga (;  vid 8 åkte jag på träning och nu är jag hemma igen ..
just nu känner jag mig väldigt glad , eller road snarare .. ska nog inte berätta varför eftersom jag har lite dålig koll på vilka som läser min blogg , dock kan jag säga att de var en väääääääääldigt kul sak , en aning privat för allmänheten :P
nu ska jag duscha och kolla på tv , 
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0