tisdag

haha , gissa vad jag precis tänkte skriva.. mitt gammla trogna gäsp .. jag är verkligen trött hela tiden :)
har vart en ganska mysig dag idag, många olika saker har jag hittat på . i skolan hade vi teknik , spanska och studietid.. dagen gick ganska snabbt och efter skolan åkte vi hem till emma och sofia där vi gjorde lite allt möjligt , vi tittade bla på en gammal video när de dansade , haha . hade ett gott skratt kan man säga, och de tror jag vi alla hade. sen åkte sofia och då gjorde vi chokladmuffins med jordgubbar i , efter ett tags knåpande med degen ( vi glömde bort att vi redan hade hällt upp mjöl i en bunke , så de blev typ dubbel smet (; ) så fixade de sig , vi fikade en stund och sen så hämtade mamma mig för att åka till länna och titta på skor, letade efter både fritidsskor och till skolavslutningen men jag hittade ingetdera . blev dock väldigt förtjust i ett par marinblå tygskor , men dock var materialet ganska konstigt.. frågan är nu vad jag ska ha för skor på avslutningen , nog för att den är utomhus men jag kan ju knappt gå i klackar annars , mina pumps är ett undantag men de är ju nästan som lågskor.. vill ju inte direkt stappla runt på rudan som ett fån ..
well well.. resten av veckan är väll sisådär planerad , har väll lite aktiviteter på g men annars får vi se , imorgon ska jag iallafall till stan med gabriella , tror att nathalie skulle med också , även att oskar skulle sällskapa med oss på pendeln med.. på torsdag har jag träning och ska väll plugga lite svenska, på fredag och lördag är jag fri och på söndag kanske jag och några tjejer ska till grönan , dock inte klart än.. jag och gabriella funderar på att köpa guldkortet , men innan måste jag ju veta vad jag måste köpa den här månaden osv..
hur mkt pengar jag har o sånt..
inkomster den här månaden är :
lön- 590
bb - 1100
saker jag behöver köpa är väll..
skolavslutningsklänning + några accesoarer ? , nya jeans , sen funderar jag ju på en besställning från laredoute.. den kommer ligga på runt 500 minst typ ?  sen de två bikinisarna från hm , (79 + 98x2) , mineralfoundation från isadora (119 :- ) , sen några saker jag vill ha är de nya skimmerpudret från isadora + borste (300 :-  ) och en blå kofta från bikbok , hmm... känns som att de blir tajt med stålars.. har iof pengar kvar på mitt konto , inte säker på hur mycket men de kommer bli tajt ändå..
pussar ♥




kofta från bikbok 249 :-  , är den jag eller är den jag ?  

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0