test : är du fejk?

ja nu hittade jag ett test hos snatta igen och jag tänkte väll att jag gör de då (;

(x)Du sminkar dig minst 5 gånger i veckan
(x)Du använder brunkräm minst 3 dagar i veckan
(x)Du fixar håret med mer än 2 hårvårdsprodukter varje morgon - skyddspray och hårspray
(x)Du använder 3 lager mascara innan du blir nöjd - nöjd och nöjd.. brukar bli ganska missnöjd :P
( )Du måste alltid ha smink när du är med din pojkvän
( )Du köper smink minst 1 gång i veckan
(x)Du sminkar dig innan du ska till macken och köpa godis en söndagkväll
( )Du började sminka dig i 6:an eller tidigare
( )Om du är i din sommarstuga 40 mil från din hemstad och glömt ditt smink köper du nytt eller lånar från din mamma eller syster.
( ) Ibland går du upp en timme tidigare för att fixa smink och hår - orkar aldrig de :P
( ) Om du och en tjejkompis ska kolla på film måste du sminka dig innan hon hinner se dig utan smink.
(x) Du skäms utan smink
(x) Du äger en plattång eller locktång

7 , jag är alltså ganska normal ? (a)

1-4 Naturlig
5-8 Mittemellan
9-13 Fejk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wannabe me! hehehe... :P

2008-05-15 @ 19:12:47
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: erika

jupp , tänka sig.. sås är wannabe gubbi som är wannabe mig som är wannabe dig (a)

2008-05-15 @ 19:28:56
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0