tävling

hej igen , har lite tråkigt just nu så jag tänkte att jag kunde tipsa om en tävling som jag är med i just nu , de är mogi som ska lotta ut 2 goodiebags , om jag vann en så skulle jag såklart bli jätteglad . Helst skulle jag vilja ha den första goodiebagen som innehåller bla. en miniklänning , volymshampoo och några smycken . uppgiften är att man ska skriva 3 saker hur man kan bli en bättre medmänniska , så jag antar väll utmaningen

1 . för att bli en bättre medmänniska detta år så ska jag försöka att ha mindre fördomar, sluta döma folk efter hur de ser ut , vad de tror och annat. om man tänker efter så vill man ju inte att folk ska gå runt och tycka saker om en själv när de inte ens känner en .

2. En annan sak är att behandla alla med respekt , man behöver inte vara någons bästa kompis för att kunna visa lite respekt . respekt att kunna säga tack , vara allmänt vänlig och artig . de kan göra mycket om man visar respekt för folk , man får respekt tillbaka och kanske tom mer än så ?

3. Göra små saker och visa min uppskattning för personerna som finns där för mig allra mest , alla kompisar och ens familj , även fast de alltid skulle finnas där så blir de ännu mer motiverade varför de gör vissa saker. man måste ställa upp om man vill att de ska finnas där ,  och inte bara ta dem förgivet .

här är en länk till hennes blogg och tävlingen

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0