söndag

godmorgon på er (:
har varit uppe i snart.. 2 timmar ungefär , gick upp vid 2 iallafall. jag vaknade först nån gång vid halv 11 då jag kollade vad klockan var , och började smsa med linn . dock sen somnade jag om , som vanligt och vaknade när mamma kom och drog i mitt täcke . inte skönt :(
har inte ätit nått riktigt än , har tagit en banan bara . kan bero på att min lilla pappa sa att jag kunde hoppa över den och äta lunch eftersom klockan va ungefär 2 . ja nu sitter jag här och börjar bli lite hungrig , orkar dock inte laga nått men eftersom mamma och pappa är borta och beställer garderober så får jag väll vänta ett tag till antar jag .
juste , eftersom jag jobbar 1/mån så måste jag tydligen deklarera , och de ska vara inne imorgon , men jag behöver inte betala nån skatt eftersom jag tjänar så lite . men vad är då meningen ? + att jag inte ens fått nått sånt där jävla kuvert . jag tänker då inte böta för de .

ja vad händer idag då , måste rensa min låda med träningskläder . eftersom jag har kläder på golvet som inte får plats i lådan. sen måste jag städa skrivbordet så jag kan plugga och sen städa lite till . har väll sisådär 4-5 timmar på mig innan jag tänkte slå mig ner och kolla på tv.
nu måste jag kila , puss puss ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0