it's all about me, me me me ! (:

hittade lite roliga frågor hos nathalie så jag tänkte att jag kunde svara på dom , har inte bättre för mig just nu direkt..

Ute- eller hemmakväll:
hmmm.. föredrar nog hemmakväll , myyyys
Lyx eller budget: jag gillar nog att blanda , dock blir de mer budget. om man syftar på kläder förstås (;
Vad har du på dig en ledig dag hemma: nu kommer en chocker här , *trumvirrvel* klänning :o (alla är jätteförvånade (;  )
Favoritfilm: om man säger såhär, om jag var på en öde ö så finns de nog ingen film som jag inte skulle tröttna på efter ett tag.. men , jag gillar att titta på spot med gabriella , så himla gullig film (:
Födelseort: blandar alltid ihop min med emils.. nacka eller södersjukhuset tror jag
Smeknamn: ojojoj , typ massor .. men nordh är väll de vanligaste
Favoritfärg: de måste nog vara blå
Dröm prinssessa: prins * snarare
Har du varit kär: vem har inte ?
Maträtt: just nu har jag en grej för lax i alla former , i sushi , rökt och stekt . yummi (:
Favorit Resemål: kommer inte ihåg så många men västindien och florida är väll några favoriter . sen är ju alla resor speciella på sitt sätt.
Tycker inte om: pengar, tänk vad världen vore utan pengar. ingen ångest och man skulle ha massor med kläder *drömmer*
Senaste sjukhusvistelse: typ dagen efter jag kom hem från london , gardasilspruta
Vad gör du när du är uttråkad: vad som helst , springer runt i cirklar ? (:  har väldigt mycket spring i benen (;
Husdjur: storebror
Syskon: emil
Är du Internetberoende: nääääää 8-)
Gillar du snö: hmm... inte så trevligt att bli mulad hela tiden men annars är de väll okej (;
Vilken film såg du på bio senast: Superhero movie , jag ville ju se 21 och även fast vi va 3 mot 2 så blev de en annan film istället , men den var väll helt okej :)
Senaste köpta skiva: har inte köpt nån på typ evigheter , slutade typ köpa när jag va 9-10 eller nått. då man fick en egen data liksom .
Tre saker jag vill ha varje dag: hehe.. typ choklad, tv och hmmm...  äpplen :D
Bästa känslan: hmm.. de blir en hård fight mellan att vara mätt och att vara kär (a)
Värsta känslan:  att vara så himla sur att man bara vill hoppa på en person , och de ända som håller en tillbaka är att man måste vara så duktig hela tiden . uuscch
Önskar jag var bättre på:  plugga , skolan
Senaste sak du sa: har inte sagt nått på jättelänge.. va väll typ mhhhm eller nått ^^
Vad tycker du om dina grannar? över allt helt okej , man kan säga att vi är en blandad skara personer i alla åldrar :P
Solar du ofta? när jag va liten solade jag solarium för mitt eksem men inte längre, blir väll nån gång ute då och då ,. mer på sommaren
Vad dricker du helst när du är törstig? mjölk (:
Har du varit deprimerad? de har väll hänt ,
Tar du droger?  nope , är inte direkt i behov av sånt . har aldrig provat heller
Är du kär? hmm.. kanske :$

Kommentarer
Postat av: gabriella

gillar att se spot med dej me...
gulligaste filmen ever

2008-05-06 @ 16:02:01
URL: http://bellass.webblogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0