irritation

hejsan på er , ska sova snart.. får se hur de går för jag är typ fett sur just nu , av olika anledningar. dels att djurgårn förlorade , fast de är inte så jättemycket .. mer över hur en kompis till mig blir dumpad av hennes kille som tydligen vaknat upp på morgonen och var kär i nån annan . hur fan går de till ? snacka om oseriöst förhållande om man bara helt plötsligt hittar en ny , då kan man ju inte haft några känslor för sin pojk/flickvän . nej men nu måste jag försöka koppla bort de , har historieprov imorgon och jag glömde som vanligt boken i skolan .. har med mig massa häften hem men inte skrivboken .. bradär.. där jag hade skrivigt in allt som kom på provet. på eftermiddagen har vi orientering på rudan , får se hur de går.. jag har väll aldrig varit riktigt dålig på orientering men aldrig superbra liksom. man tar sina kontroller och sen är man klar liksom . och sen ska vi tydligen ha friluftsdag på måndag där vi ska tävla , what liksom ?
aja, godnatt på er


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0