idrottsdag

godmorgon allihopa , har varit uppe i snart en timme .. ska åka med bussen 20 i 11 , börjar igentligen 11.30 men ingen buss passar och jag har inte ätit lunch än så :P
först ska jag ladda min mobil , har typ inte haft pengar på flera dagar .. snacka om jobbigt när nån smsar och man inte kan svara..
skulle igentligen ha pluggat lite nu men gick och la mig ganska sent , såg 1 period av hockeyn igår.. slumrade lite i pausen och sen så var jag som en zombie . jag gick upp och la mig i sängen, och vips blev jag så mycket piggare , varför är de så ?
jaja , nu ska jag packa klart min väska , har gjort nudlar med köttbullar och teriyakisås muuuuuuuums.. btw blev de inge godis igår.. eftersom affären stängde kl 7 .. vilka bastards :(
juste , kom på en till sak .. skulle de inte va 10 grader idag ? kollar på min termometer och den står på 26 och 23 , vet inte vilken som är inne och ute men iallafall skönt :)
kanske badar idag , igen
ha en trevlig dag , puss ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0