hockey night

hallojsan , blir ett kort inlägg då innan jag går och kollar på lite hockey med mammsen och pappsen .
hade match idag , tror de slutade typ 3-1 till dom .. matchen var väll okej , jag fick stå andra halvlek , då de stod 2-1 och jag släppte altså in ett mål . kännde mig inte så taggad på att stå men jag var illa tvungen idag , fick typ 4 skott i uppvärmning så jag var lite orolig att jag skulle typ tappa in nån boll men de gjorde jag inte iallafall . men nu har ju göran sett mig stå och han verkar övertygad om att jag ska stå och han sa att han va jätte imponerad av mina utsparkar, men no way att jag tänker stå bara på matcher , måste ju få träna .. är gaanska otränad , men de är jag iof ute med . men första halvlek spelade jag mittback och pappa sa att de va de bästa han sett mig spela.. håller inte direkt med .. de gick okej men jag missade massa nertagningar hela tiden typ .  åkte hem och myste lite i solen , sen åkte vi en sväng till tyresö då jag skulle kolla på cykel , men jag vet ju typ 0 om cyklar så jag blev lite tjurig och sen åkte vi vidare till tyresö c och jag var in en sväng på wedins innan de stängde , hittade ett par tygskor som bara kostade 99 kr , kap kan man säga , för de var jättesköna .. funderar på att köpa i svart eller rött .. eller båda (:  men mamma ville inte köpa dom åt mig och jag orkade inte betala själv så vi åkte hem , funderar på att åka dit igen imorgon och köpa dom , va iof på lite dåligt humör idag så ..
nu ska jag ner och heja fram sverige till vinst mot ryssland , heja sverige ! är igentligen inte jätteintreserad av hockey men ibland kan de va okej , föredrar att titta på fotboll . kanske för att jag spelar de och förstår mycket mer (;
ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0