here is where all the new magic happens



ser ganska tomt ut just nu eftersom alla mina saker jag hade på de gamla skrivbordet ligger på sängen .. hehe, dags att flytta på de nu när jag ska krypa till sängs.. funderar på att byta mina lakan innan då de legat gaaaaanska många dammiga saker där.. okej de tror jag jag måste göra , har skickat ut massmedelanden nu för att veta när vi börjar imorgon, har ett väldigt starkt minne av att jossan sa 9 så jag tror jag kör på de ändå , man vill ju inte gå upp för tidigt direkt, men jag tror jag måste dammsuga lite imorgon , de va förjävligt va dammig de va under skrivbordet .. haha
nej nu ska jag fixa med sängen innan jag ens kommer i närheten av att sova , nej nu kom de tom damm på skärmen , uschamig ..
godnattpussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0