hej och hå

hej hopp i blåbärsskogen , vad gör ni då ?
själv ska jag snart äta men tänkte passa på med ett inlägg innan de ..
idag på morgonen hade vi no , föreläsning hela förmiddan.. väldigt roligt.. inte . till lunch fick vi pasta och nån pesto-laxsås , gott var de iallafall. eftermiddags lektionen ägnades åt att ha idrott, någon vidare planerad sådan var de väll inte . man fick göra lite vad man ville medans vår idrottslärare pratade betyg med var och en . jag fick vg , är väll ganska nöjd med de iom att jag fick ig på idrottsprovet.. men de bevisar att kunskap inte är allt i idrott . bra de , heh.. fick btw mvg i musik idag med , jag blev ganska chockad över de.. men eftersom vår kurs blev ganska rörig och vi i stort sett inte hade några inlämningsuppgifter så blev de väll mest baserat på provet och hur vi är på lektionen , eller nått.
efter idrotten mötte jag upp mamma i centrum och vi gick en runda där , kom hem med en skolavslutningsklänning , axelbandslös bh , baggy jeans , mineral foundation och ett nytt minneskort till mobilen . de mesta jag köpte hade jag letat efter/behövt väldigt länge så de var skönt . inte ofta man shoppar saker som man verkligen behöver (;
nu är jag hemma och har myst lite ett tag. men nu måste jag äta , lägger upp bilderna på klänningen och de andra sen
pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0