fredag

hallojsan , idag är de fredag , underbart skönt verkligen ! jag har inge plugg heller att jobba med i helgen , yeeeees :)
kan bara ta de lugnt och ser fram imot en helg fylld med lite smått och gott , idag så tror jag de blir hemmakväll med hockey och talang.. resten av helgen har jag lite mer saker att göra
* bortamatch mot norsborg
* gå på ikea med mamma
* middag hos kusinerna
* jobba , i think ?
resten av söndagen ska ägnas till att ta de lugnt och fixa i mitt rum , har verkligen inte haft tid med de nu på sista tiden.. här skare bannemig röjas ! annars blir de väll lite bloggning med
nu ska jag gå och käka lite sushi och se på tv , later sötnosar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0