early morning

halloj på er , tänka sig att jag redan vart uppe i en halvtimme .. på en söndag !  på en söndag brukar man ju vanligtvis gå upp tidigast 12 liksom.. har precis ätit frukost och snart ska jag börja fixa mig och göra lite andra saker.. mitt i frukosten ringer 94ornas tränare och frågar om jag kan spela match , idag . ska ju till huddik med dom men jag drog till med en lite rolig ursäkt.. "mhmm.. men jag ska iväg på nått " istället för att säga att man redan hade bestämt en sak med kompisarna , hehe.. jag får lite hjärnsläpp på telefon ibland (;
hihi ,. nu måste jag skynda mig .. måste hinna platta håret som är typ eeeeeeeenooooormt fluffigt.. måste ju se bra ut på guldkortet.. heh..
ha en bra mors dag , pussar ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0