diktanalys och kassler

gäsp , sitter just nu och håller på med en diktanalys . inte roligt . började med den för typ 2 veckor sen snart så de är på tiden att jag blir klar med den. de mesta jag jobbat med nu är typ strö uppgifter som jag inte gjort klart . jag ska då alltid skjuta på saker ,men nu ska de minsann göras klart . rummet ser väll helt okej ut just nu , kan se bättre ut iof :P har fått undan ganska mycket kläder iallafall. tycker jag har jobbat ganska aktivt ändå , eftersom jag har suttit inne på rummet ända sen förra blogginlägget, med ett undantag då jag skulle äta middag , då de blev kassler med annanas och ris . ska väll jobba tills kl 8 då jag ska duscha och sen kolla på tv , äta lite rabarberpaj som mammsen gjort .
ska försöka komma i säng ganska tidigt idag iallafall , hatar att vara så himla ybertrött på måndagmorgonen .
puuss♥



image110

här är en väska jag suktat efter ett tag nu , liten och söt i lite sjömans stuk . priset på 239 kr gör de inte lättare att motstå den , erika vill haaaa (:

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0