brandbergens if - värsta skämtet ?

hej allihopa, har precis slukat i mig 3 bananer och lite potatisbullar.. annars mår jag mycket bra, gick till skolan idag , täppt i näsan men de funkar eftersom vi hade 2 prov så kännde man sig lite tvungen kan man säga..
so provet gick bättre än vad jag trodde och de känndes väldigt bra efteråt, fick preciiiis plats på två sidor (;
planerna idag blev lite ändrade iochmed .. ja .. vet inte riktigt .. på eftermiddagen hade vi matteprov , tog ca 20 minuter eller nått att skriva , sen åkte hela gänget hem till nathalie där vi spelade ett spel som hette babel , hoppade studsmatta , tog lite gulliga fjortisbilder och lekte lite med en fotboll . mysigt hade vi de iallafall i solen (hoppas jag får nån färg snart) . vid 6 hämtade pappa mig , och ungefär en kvart innan hade 94 tränaren ringt till mig och frågat om jag kunde spela träningsmatch med dom , utan tanke på att jag var sjuk igår så tackade jag ja . pappa hämtade mig och de vart full rulle hem efteersom samlingen var om en halvtimme , när jag kommer fram till lyckeby så går jag in i omklädningsrummet , i de tvärs imot vårat sitter några killar och jag tänker inte mer på de . sen när vi sitter och snackar i omklädningsrummet så snackar vi lite och sen efter ett tag börjar jag känna mig lite förvirrad och de visar sig att vi ska möta killarna jag såg. och de visade sig vara brandbergens if (?) pojkar 94-96 typ.. lyckat tänker jag då massor i deras lag är otroligt feta och vissa är små som dvärjar . jaja, matchen slutade 2-0 till oss , ingen bra match men huvudsaken var att vi vann så dom inte kunde gå runt och skryta , inte för att de är så mycket att skryta om att man har vunnit mot tjejer ?
matchen för mig gick bra och jag känner knappt av halsen alls , skön.. var väll något med min gräsallergi då antar jag .
nu ska jag skriva lite svenska , sen ska jag försöka sova .. puss på er ♥



okej , nu ska jag försöka gissa vilkas fötter alla är då .. rätta mig om jag har fel (;
vi börjar från jeansen som är gaaanska lätt (;
emma , ellinor , jag , nathalie , challe , sofia och gabriella ..

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0