being a stalker

några saker jag funderat över när de gäller killar är , varför tjejer (oftast) aldrig frågar efter en killes nummer utan de är nästan alltid tvärtom . ibland har jag bara trott att de är så de faller sig mest naturligt men när jag tänkte efter själv och tänkte på mina egna erfarenheter så får man lite "being a stalker" känsla , varför är de så igenltligen ? bara för att man ber om nåns nummer så behöver man inte vara klängig för de.. för vilken tjej gillar inte att bli uppvaktad av små gulliga sms när man sitter hemma och har tråkigt ? så varför är vi tjejer så dåliga på att våga saker ? jag säger inte att alla är de men jag måste säga att de flesta inte vågar , så varför detta ångest över att vara klängig , man kanske helt enkelt förlorar någon som man gillar jätte mycket när han tror att man inte är intreserad , så varför vågar inte fler ? varför spelar vi så svårfångade tills man tillslut förlorar nån som betytt/betyder så mycket för en. 




jag i ett nötskal ^^

Kommentarer
Postat av: Lotta

Meh, jag har helt andra erfarenheter. Alltid jag som frågar om telefonnummer samt msn.



Vad ska det betyda? är det bara jag som är positivt annorlunda eller är det ingen som vill ha med mig att göra? Haha



kram "Charlie"

2008-05-19 @ 19:55:51
Postat av: erika

ja men charlie du är ju lite mer framåt än mig (a)

skulle ju aldrig vågat säga nått till cp finsken på bussen ens ! :O

2008-05-19 @ 22:17:25
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ohh.. å vem handlar detta inlägg om då??

2008-05-21 @ 20:28:02
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0