24 timmar alltid samma sak .. åka åka åka på lastbils flaaak

tjoho på er, härlig morgon idag.. trots att jag gick och la mig 1 så känner jag mig väldigt pigg , har varit uppe i ungefär en timme .. ska precis börja sminka mig och lite sånt , ger de lite extra tid idag eftersom jag har köpt ny foundation , eller de där mineralpudret från isadora, har haft de tidigare och då var de bra så jag köpte hem en burk igår . har nästan glömt bort hur man gör (;
blir en väldigt lätt klädsel , tänkte börja dagen med shorts och någon t-skirt.. har inte bestämt mig än , kanske en kofta och en liten väska med plats för mitt ombyte och pastasallad . btw känns min läpp jättesvullen , ingen aning varför .. igår hade jag lite som den känslan man får efter ha använt sk. lipplumper . de stack i hela läppen och de var väldigt obehagligt.  om ni funderar över rubriken så har bror min spelat denna låten typ 24/7 så jag har fått den på hjärnan , men jag kom inte på nån annan rubrik heller iof :P
nu ska jag fortsätta fixa mig  , ha en bra dag


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0