1 maj

gääsp , snart ska jag nog gå och lägga mig . har festat lite på min chipspåse och spelat lite spel och nu är jag typ helt slut . imorgon kanske de blir shopping så då kanske jag behöver gå upp ganska tidigt för att höra av min kära nathalie .
idag gick jag upp ungefär vid 12 , finns de nå skönare än att vakna av sig själv istället för nån dum klocka ? tror inte de..  var inne typ hela dan eftersom jag känner mig ganska krasslig och hostig i halsen, icke skönt :(  vid åtta tiden hade jag träning , trode vi skulle ha på gräset men tydligen så fick vi inte vara där förens på måndag. och då blev de superroliga grusplanen lyckeby som gällde. våran tränare var typ en kvart sen så vi fick stå och vänta innanför grindarna på haningevallen , och då stod vi där och snackade , sen kom vi in på ' maj maj måne jag kan lura dig till skåne' då tar vår andra tränare upp telefonen för att ringa göris och se om han va påväg , vi stog typ och skrattade så du hyssade han till oss att vi skulle vara tysta eftersom han skulle skämta med göris . de lät ungefär såhär ;

' hej , är du påväg ? aha.. men jag tror inte du behöver komma .. de är bara två stycken här .. o juste, två åkte in på maria igår .. mmm... ' maj maj måne jag kan lura dig till skåne' 
jag skulle bra gärna vilja veta vad han sa efter de (;
brukar ni skämta 1maj eller är de bara 1 april som gäller ?
nu ska jag snart hoppa i säng , puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0