upplagt för missförstånd

shit, jag kan fan inte tänka . massor med grejer som snurrar i mitt huvud . skola , plugga, energi , rymden och massor med annat . men en sak jag funderat på hela dan är folk och folks beteende mot andra, och saker man gör . tänk olika saker som jag gör som jag menar olika saker med, som jag tycker känns uppenbara fast andra personer kan tro att jag menar nånting helt annat . så känns de för mig , jag förstår mig inte på vissa personer.blir grymt förrvirrad av massa saker , och vissa saker kan man ju helt inte fråga vad dom menar med de . om någon förstår vad jag menar. de finns en viss person som ger mig mycket uppmärksamhet på olika sett, vet inte hur jag ska tolka de eller nått. om jag missar något så kanske jag sårar den personens känslor eller nått annat . du är verkligen gullig , men jag har ingen aning om vart vi är påväg. 
skulle va bra om jag fick något bra tecken som jag förstår, eftersom allt inte känns så uppenbart ibland .

hoppas morgondagen blir bättre iallafall , skulle verkligen behöva de .
"Det kan vara en vändpunkt för dig när du i dag träffar rätt person "  ur mitt horoskop 5/4 (imorgon)
godnatt ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0