torsdag

hejsan allesammans , äntligen är de påsklov ! :) här hemma håller mamma och pappa på att packa för fullt . just nu är de bokhyllan som är på tur . dagen idag börjaade lite ovanligt måste jag säga , åt min frukost och så som vanligt då pappa började stå och fiska (med en håv) i akvariet, då kom jag på att jag sa att jag skulle ta med några av fiskarna till skolan , eftersom vi har ett litet akvarium där. eftersom pappa bara fick upp 2 av fiskarna (dom två stora) så fick jag ta över . fiskade upp dom på typ första försöket, är man proffs eller vad ?
hann med bussen idag också *stående ovasioner* , fick ha en burk med fiskarna i väskan , de känndes lite konstigt. idag på bilden så hade vi inte så mycket o göra så vi fick se på på 3 kortfilmer som handlade om "självständiga kvinnor i iran" eller nått. helt ok för att vara faktafilmer , men seriöst . har man inge bättre och filma än en tjej som står och delar en klubba med en kille i typ 5 min och säger "min skugga är bara såhär kort" *suck*
lunchen var faktist bra idag , vi fick kycklingsnitzel* med stekt potatis . sen åkte vi på idrott där vi spelade badminton i typ 40 minuter sen slutade vi , skönt tycket jag . mamma hämtade mig vid handenterminalen och vi åkte och handlade påskmat och sånt . jag handlade 1,5 kilo godis till mig och emil , hihi . kommer nog spara mycket av mitt godis tills flyget på onsdag, fast vi åker iof kl 7 på morgonen.. har varit hemma sen 3 nu och ätit tårta och massa godis, hihi . och jag har faktist kommit en bit på min tröja , garnerna kom i tisdags tror jag de va.. materialet är helskönt fast lite stickigt , har gjort 12 varv på bakstycket ;D nu måste jag bara flytta upp datorn eftersom vi även ska rensa ur dehär rummet . måste skynda mig så att jag kan koppla in den så snart som möjligt , klarar mig inte utan den :) <3
hej så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 18:44:56
URL: http://leapea.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0