torsdag

hejhopp , blev inge inlägg igår, pluggandet tog ganska mycket tid och jag slutade ungefär vid 12 . får ta och skriva några inlägg idag då :) idag har de varigt ganska lugnt, eller lugnt , vad säger jag ? vi hade ungefär 5 minuter på oss att äta eftersom vi var så sega med vårt prov! men dagen började iallafall med möte i matrådet, skön början , vi satt bara där och diskuterade lite om vår mat och sånt . sen skulle vi välja våra egna 10 favoriträtter från menyn. kul, sen gick jag och emma på rast och den ägnades i stort sett att plugga. inte så kul men ganska nödvändigt . vid ca halv 11 så började vi med vårt prov tror jag .. vi satt till typ 20 i 12 ! sen fick vi äta i typ 5 minuter innan vi fick springa till tåget. på idrotten så spelade vi innebandy , kuuuligt :) . vi körde de hela idrotten och nu fick man göra olika övningar också  , bra . för dom som inte kan spela vill säga (; . åh , som jag störde mig på dom klubborna vi fick låna från skolan ! dom var helt raka och de gick knappt att lyfta bollen utan att göra svepskott (?) . jag försökte flera gånger att försöka böja till den lite. fast resultatlöst. på slutet spelade vi små-mål på halvplan  ,vi tjejer fick spela mot varandra, jag , tove , marika och tess var på ett lag.  gissa vilka som spelade ut alla andra ? vi vann vår första match med typ 6-0 så då började våran idrottslärare mohammed att vara med på de laget vi mötte hela tiden , men vi vann ju förstås ändå (;  han var liksom inte så bra ;D
nu ska jag snart på träning, kulkul
skriver mer senare på kvällen , lovar
ciaoo ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0