tisdag

halloj på er ! har märkt att besökarantalet har ökat ganska mycket idag .. vad nu de kan bero på . känner mig lite dålig som inte har skrivigt så mycket , hihi. skrev ju ett inlägg igår kväll när jag skulle sova , vad jag sa iallafall . jag gick in på youtube och kollade lite olika klipp från top model . visste ju redan innan vem som kommer vinna 9an , råkade se de förut när jag kollade på nått klipp där dom visade vinnarna :P nu har jag också hört att vissa säger att de va riggat ( bestämt i förväg) eftersom hon som vann redan hade modellat och vart med i tb show och på reklamer i tv. vilket man igentligen inte får. skumt . vore inte så kul om de vore så  .

nu snart så ska jag och mamma åka till haninge c och handla lite grejer. vi tänkte bla titta på engelska lexikon , kamera och reseladdare till min mobil. när jag kommer hem ska jag väll packa och så , och sitta vid datorn och skriva lite grejer som jag lovat (;
ha en bra dag ♥

imorgon bär de av till london


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0