tisdag

trött trött trött, uuuuuuuuuuuurk . de känns som jag ska somna nu , varit igång hela dagen och nu är jag helt slut. ändå återstår de massor av plugg som måste göras till imorgon , jag är glad att jag lämnat in mitt no/so arbete iallafall  . måste skriva läslogg/recension till min svenskabok och plugga till matteprovet chans och risk . morgonen idag började ca kl 7 då jag gick upp  , tog de ganska lugnt eftersom jag inte skulle ta bussen förens om en timme , haha jag satt tom och bara slöade inne på toan , lite lustigt men , jag är aldrig en vidare stress människa , glömmer bara massor då. när jag hade klätt på mig och allt var klockan halv  , och jag hade då inte lika mycket tid kvar.. rostar några mackor och sätter mig vid bordet och löser sudoko (?) när jag är klar med den och mina mackor så kollar jag på klockan , den är 5 i 8 , ojdå .. de blev till att sminka sig på 10 minuter och när jag tittar ut genom dörren så , ja vad står inte där om inte bussen.. jag som knappt tagit på mig skorna skiter i de och jag fixar håret lite innan jag går upp till sågen för att ta någon annan buss,  först funderar jag på att ta 840 men när jag typ precis kommit upp för backen så ser jag en buss som åker åt de hållet, ser inte så noga om den exakt stannar på den busshållplatsen men tar förgivet att de är den och går mot den andra busshållplatsen för att ta 825an , och idag tar jag faktist den långa vägen för att jag tänkte ta bussen som gick 30 , alltså va de 10 minuter kvar då. men när jag kommer under bron så kommer en buss förbi , och är de inte 25an , inte den jag tänkte ta, utan den som går innan . jag orkar inte springa nu heller och går lugnt och sätter mig på busshållplatsen , efter att jag suttit där i 2-3 minuter så kommer en buss innan rondellen , och är de inte 840 som kommer då ? åååh , snacka om att man blir irriterad , får sitta kvar på busshållplatsen i 10 minuter och vänta på bussen i kylan ,
VILKEN TOPPEN MORGON!
första lektionen jag har är geografi , och vi har vår himla "lärarkandidat" åååååååååååååååååååh , vet inte vad jag ska säga, hon är bara allmänt störd , kan inte svenska och ger oss uppgifter att redovisa för klassen om nedebörd i en huvudstad liksom , massa sånna frågor som vi skulle redovisa , inte speciellt svårt att hitta i kartboken heller , men grymt jobbigt att lyssna på vad alla har kommit fram till -.-  och hon snackar som att vi är helt efterblivna , förklarar skitmycket och man ba , ja jag behövde ingen himla uppsats om min fråga, jag fattar liksom , jag är inte efterbliven som du verkar tro  ?
åh, eftermiddagen blev ju inte mycket bätrre då vi hade spanska , urrrk. vi hade prov på klockan och de kunde ju jag så jag hade ju inte pluggat. men nu vare tydligen några meningar man skulle träna på , synd säger jag bara.. kunde liksom en ? efter matten hade vi studietid , lika effektivt som vanligt .. i början när vår lärare är ute på villovägar och jag virrar runt lite i klassrummet , hade inte så mycket att göra (a) så blir jag prickad i ansiktet av jonathan och får en puff men "whiteboard" suddet av marcus . jag tror fortfarande jag har kvar massa prickar i nacken , och den mitt på kinden förstås.. men vem orkar liksom tvätta bort den och sen behöva sminka om sig ? x) sedan pluggade jag lite matte och försökte förklara , ja nån grej för gabriella som inte fattade nått , mitt smarthuvud ^^ tror jag kommer klara provet ganska bra , tim berättade för mig att provet va plättlätt på a-delen men lite klurigt på b-delen , men jag har suttit och gått igenom alla "bubblor" på kapitlet och jag känner mig ganska säker på de flesta , kanske blir en middag nu äntligen ?  
godnatt på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0