tisdag

halloj därute ! idag är de tisdag , dagen har gått ganska snabbt igen . dagen började med geografi på den nya kursen , jag ägde på de :D typ mitt bästa ämne ^^  vi hade nån lärarkandidat i skolan och hon snackade med oss som att vi gick i förskolan och gav oss uppgifter som va helkonstiga och lätta . tove och jag skulle peka ut vart notredam ligger, och om man kollade på undersidan av de som skulle föreställa de så stog de , notredam de paris. man ba , svårt.. alla vet väll ändå vart frankrike/paris ligger ?
efter lunch hade vi spanska med en vikarie , kommer inte ihåg vad han hette men .. han var väll helt ok . om man gämför med viktor altså . va inge speciell lektion , vi jobbade med ett lätt häfte om klockan , de man typ lärde sig i 6an men -.-  studietiden var väll inte så aktiv direkt , vi satt mest och snackade fast vi skulle jobba med engelskan .. sen åkte jag hem  , och här sitter jag nu .. nu ska jag äta lite och kolla på tv . och träna på min stickning (:
lägger upp några inlägg senare :)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0