söndg

hejsanhoppsan :)
idag är de söndag och veckan är snart slut, tråkigt men london kommer allt närmare. längtar verkligen , har varit väldiugt shoppingsugen på senaste tiden . imorgon har vi studiedag och då blir de att åka iväg och shoppa till farsta , i hope. och lite plugg förstås . igår var en väldigt häktisk dag så jag hann inte med att blogga nått . lessen för de, vaknade klockan 11 och klockan 12 bar de av till strandhallen , skulle kolla på min brors match . fick äta en pastasallad då och sen åkte jag och mamma till farsta för att kolla på lite garner hon skulle köpa, btw har vi beställt garnerna som jag ska sticka en tröja av , dom kommer komma om några dagar. sen blev de raka vägen till vallentuna för match mot <- . tog ungefär 1 timme och därför sov jag i bilen (: matchen slutade 3-2 , vilken besvikelse, en turkdommare förstörde matchen tuvärr. åkte hem och vi åt lax , sen åkte jag till nathalie , vi såg på melodifestivalen , och vilken lättnad nordman gick vidare ! inge mer carola , mycket skönt  . tack för alla som röstade säger jag bara , själv röstade jag en gång :)  , blev lite besviken att ola inte gick vidare menmen , sibels låt är väll helt okej men de är ju redan 2 tjejer som sjunger ´"power-ballader" i finalen , charlotte perelli och sanna nielsen  . om ola hade gått vidare hade de varit lite mer blandning .
iallafall , efter de glädjebeskedet så kollade vi på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" , sen kollade vi på "she's the man" . vi la oss ungefär vid halv 3 .
nu har vi varit uppe i några timmar , men nu ska vi kolla på 102 dalmatiner , nördiga som vi e (:
ha en trevlig söndag ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0