söndag

hejsan på er , söndag idag . helgen har gått riktigt snabbt , vill intte de :(
men ju snabbare helgerna går ju snabbare blir de vardag och sen london , idag är de bara 10 dagar kvar! och på fredag är de lov , skönt värre måste jag säga :)  igår var de schlager final , kunde man ha blivigt mer besviken? uschuschusch , charlotte perelli är bara för mycket . låten är väll helt okej men scenframträdandet och de känns så himla fejk . och är de bara jag som tycker att hon ser ut/ påminner om den goda fen i shrek ? med låten och allt känns de helt självklart liksom !? usch , jag hade mycket hellre sett sanne nielsen i belgrad istället . ännu hellre än mer upptempo poplåt . men med denna "juryn" kan man ju inte få allt .

helgen har varit minst sagt händelserik , igår hade jag match mot lidingö där vi vann med 6-2 . sen på kvällen kom nathalie över och vi såg schlagern , sen såg vi nån film som hette "bringin' down the house" med queen latifa bla . hon är ju bara en sånn grymt skön person! sedan la vi oss ungefär vid 1 .
idag så gick vi upp vid 10 , åt frukost osv . för att jag senare åkte och jobbade , de tog runt 40 minuter .. kom hem och åt och sen kom peter och hämtade mig och vi åkte till viksjö hallen där vi spelade mot järfälla , vi vann den matchen med 3-0 , känns som att vi har en ganska positiv trend .. nu är jag hemma och varvar ner lite, skönt att bara få sitta och ta de lugnt lite , började på de här inlägget för ungefär ½ timme sen (;  nu ska jag ta en dusch , äta och sen är de bara att plugga . målet är att vara klar ungefär till 8-9 så jag kan få belöna mig med att titta på tv , kanske skriver nå mer sen , annars vet ni ju vad jag har för mig , pussar ♥


image79

lika som bär ?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0