sen måndag/tidig tisdag

jahapp , den här dagen har gått ganska snabbt måste jag säga ! har inte skrivigt nått idag då jag knappt suttit nått vid datan , och ska jag vara ärlig har jag inte vart så motiverad till att knåpa ihop något heller (; men hellre att man skriver få som är läsvärda än många "oläsvärda" eller har jag fel ?
 imorgon ska jag tvinga mig att skriva ihop en liten önskeoutfit som jag hållt på med i några dagar nu, har blippat runt på vädligt många sidor o så . dessutom så kommer jag inte kunna blogga nåmer förens på måndagen , om jag ens hinner de .. blir fullt upp då med prao , så ska jag och gabriella till skolan och hämta papper om skidresan , och jag ska ta andra gardasilsprutan och kusinerna fyller år (: tror inte vi åker till dom eftersom vi ska på en festlighet hos dom den 14 april ,om jag inte minns fel ? dessutom ska jag nog sova hos gabriella då tror jag , om vi har börjat att riva hemma förstås . annars kanske jag sover hemma för jag skulle behöva gå på fotbollsträning på måndag kväll .  jobbigt , snacka om att jag behöver en kalender ! kanske får införskaffa en i london om inte . 
har några andra grejer som behövs handlas där med , kommer nog att skriva en lista imorgon .

btw så krånglar min blogg mycket med utseendet och de tycker jag är väldigt jobbigt , arkivet och allt ligger jättelångt ner och så . om någon skulle kunna hjälpa mig med detta så skulle jag vara väldigt tacksam :)
godnatt på er , bamsekramar ♥

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 09:04:25
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: Åsa

ni ska till oss den 19 april

2008-03-25 @ 10:33:57
Postat av: erika

jaha *hihi*

2008-03-25 @ 12:10:37

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0