påskdagen

men ojojoj , har inte skrivigt idag heller.. känndes faktist som att jag hade de men de va ju vid 12 tiden i natt så de räknas väll inte. gick upp halv 1 idag , längsta på länge kan man säga , ändå var jag bara uppe till typ halv 3 . idag har jag , ja .. har inte gjort så mycket faktist . (som vanligt) men de kommer nog va ganska skönt för jag känner på mig att resten av veckan kommer bli ganska hektisk :P imorgon så ska jag och mamma ut och kolla på kamera , och sen ska vi titta på div. 1 kval i torvalla . vi ska nog också hinna kolla på lite mer saker vi behöver innan resan , ( vill ha mer godis (: ) lite tidningar och så .. vi försöker också hitta en engelsk ordbok i miniformat, men vi har inte lyckats nå vidare.. idag har jag kollat upp lite grejer om london o så , bra shopping m.m . och vad hittar jag inte när jag letar runt  !? ett sushi ställe med rullband ! :D vet inte vart jag har sett/hört om de innan men jag har alltid haft en bild i huvudet av en sån, kanske från en film månne? där har jag iallafall "bokat" in en middag för mig och mamma nu , kommer äta tills jag storknar :) kanske blir nån mer tripp dit , vi får se vad de kostar o så . men man kan då aldrig få för mycket sushi , de vet alla mina kompisar som jag tjatar ijäl på hela tiden :)
juste, jag borde nog börja försöka lägga upp en budget eller nått , eller åtmindstonde skriva upp vad de är jag behöver köpa , hihi . kanske kommer ett litet inlägg senare då jag blandar lite med olika plagg som jag skulle vilja hitta osv . kanske låter lite konstigt men (:
nu ska jag hjälpa mamma med att duka , btw är nästan hela vår nedervåning tom nu , läbbigt . känns som att vi ska flytta fast vi bara ska göra om , har fått lite konstiga vibbar och ångest och tänkt på alla kompisar som man inte träffat på länge . uuusch på de .
well  , h&k på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0