onsdag

suck , den här sista skolveckan tar kål på mig ! är så trött så jag vet inte.. de är inga jobbiga grejer i skolan direkt, de är bara att vara där som är jobbigt .. konstigt nog . imorgon så är de iallafall sista skoldagen innan påsklovet , sweet! då blir de bild och idrott , helt okej då .. ritade en jättefin manga-fågel idag, typ skit stolt xD men de är ju så att jag kan inte rita verkliga saker ( ni som kommer ihåg bilden på gud jag ritade för nån vecka sen ^^ ) men overkliga saker går minsann an för mig, hihi . vi hade också matteprov på eftermiddagen , de var lättare än vad jag trode tom , hoppas jag får alla rätt nu så pappa slipper säga att jag inte kan få de för jag slarvar .. men jag har nog varit jämnast i klassen på mina matteprov tror jag , har haft 36,36,36 och 38 av 40 . men nu får vi hoppas att de går bättre , synd nog att vi tidigast får se våra prov veckan efter prao-veckan , vilket blir.. vecka 15 ..

idag så kom föresten en yngre man (kanske 30-40 år ) hem till oss för att kolla på vårat akvarium , eftersom vi ska sälja de nu när vi ska göra om . han gillade de jättemycket och ska hämta de nu i helgen typ. stog och kollade lite på fiskarna, från början så var de ju jag som fick ett akvarium ( liiitet ) i julklapp ca 1999 tror jag ? sedan dess har vi köpt två nya . och en av mina första fiskar som fortfarande lever, som heter tarzan , hihi . de kommer kännas lite tomt tror jag , han har ju alltid varit min favorit . och nu är han ungefär 7-8 år , ganska mycket för en fisk eller vad ?
juste , vi har lite av mina gamla prylar också  , bla min loftsäng , lite olika lego och fått ihop 1300 kr , jag som tänkte att man kunde kanske få 50 spänn för legot men mamma sålde de för 500 , helt otroligt . dom pengarna blir de shoppa av i london :)
juste , när jag kollade på top model idag på 3an så sa den där berättarrösten som alltid kommer efter varje program : ja och nu tar top model ett litet uppehåll eftersom vi nästa vecka visar sverige - brasilien . och snacka om att jag började längta , en vecka kvar nu bara , en vecka fylld med godis och mycket annat skojsigt på lovet
godnatt ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0