onsdag

hejsan hoppsan , blir ett litet kort inlägg nu eftersom jag ska gå till bussen om ungefär 10 minuter , ska träffa min kära tovetuss (: 
idag så hade vi bild och matte , helt okej ... i slutet av lektionen skulle vi göra en bilduppgift där man skulle klippa ut en bild ur en tidning och fortsätta rita runt , jag valde en ryttare och en häst och ritade en tunga på hästen, den vart lite rolig ;D matten var ganska långtråkig men vi håller på med kapitlet chans och risk och de är väldigt lätt så de kompenserar väll långtråkigheten . åkte hem efter skolan för att skriva på min no/so uppsats men blev de av ? nej de kan jag ju inte påstå .. blev mycket vila istället . bra de tycker jag . idag ringde jag och gabriella till lärkan igen och vi fick praoa där (: 
frågan är bara ,  ska man välja 1-3 eller 3-5 åringar ?
nu måste jag kila , puss på er ! ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0