natti

nu är klockan 2 och nu ska jag väll pallra mig i säng , har inte hunnit skriva då jag har hållit på med en london guide åt mig själv där jag läst lite på lite olika sidor osv . kommer att ha några väääldigt långa dagar med shopping framför mig ;) förut såg jag nog mest framimot att få shoppa men nu måste jag säga att jag verkligen läääängtar tills jag får äta på yo sushi i varuhuset selfridgers , rullbanden lockar så mycket . när jag va lite mindre så tänkte jag mig lite sushi som kommer åkandes på sånna band som man har på flygplatser , med sushi istället för väskor liksom , och lite mindre förstås :P
hörde idag på sporten också att zlatan inte ska spela "jubeliums" landskampen mot brasilien , vad besviken man blir *pengarna tillbakssss* .. not .  har aldrig varit riktigt imponerad av zlatan när jag sett honom live , skulle nog bara bli besviken över hur dåligt han presterar när alla verkligen förväntar sig något .
well , nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng
*hugs & kisses *

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0