modemecka.se

idag kollade jag in på sidan modemecka.se för att finna att dom har jättemycket söta grejer, jag är inte så mycket för att leta efter nya sidor hela tiden , därför brukar jag hålla mig till mina vanliga , tråkig som jag är :)
sidan hittade jag på shopaholicmammans blogg där man nu kan vinna en valfri produkt i hennes tävling ! tänk om man skulle vinna den , finns så mycket jag skulle vilja klicka hem nu :)

image83image85 image88image89image90

lite smått och gott från modemecka.se : halsband med sten och rosett , hög kjol med fickor , blommig puderrosa skarf , smink nessesärer och rosa fjärils örhängen  , om jag vann tävlingen skulle jag lugnt välja nån av dessa sakerna !

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0