måndag

heej allihopa, jag vet inte hur länge jag försökt logga in men blogg.se har lacka loss som fan .. idag blev en rätt händelserik dag kan man säga . på morgonen jobbade vi med georafi , jag äger verkligen på de ;D . jag och tove var redan klara så första delen av lektionen , ja vad gjorde vi då ? sen efter rasten så rättade vi lite papper och sen tränade vi på lite olika länder . de blev lunch och den rullade förbi ganska snabbt, vid 12 tiden så tröttnade jag på att gå själv och då gick jag till centrum och sen gick jag vidare till tandläkaren . ja vad ska man säga , dom säger som dom alltid brukar ,' ja du har jättefina tänder och ett normalt bett, annars är de inte tillräckligt mycket för att du ska få tandställning . och ja vi tandläkare brukar tycka att de är lite charmigt '  (båda tandläkarna tittar ner på mig och ler jättefånigt , uschusch )  hum , egtligen har jag börjat vänja mig mer vid mina tänder efter alla år av konstiga tandläkare , mitt största problem är bara att mina framtänder liksom slipar ner mina nedre framtänder , vilket är väldigt jobbigt..  
åkte buss till centrum och käkade en kalkon&skinka på subway , sen gick jag tillbaka till skolan där redovisningen väntade , vår grupp (som improviserade) antog jag gjorde gaaanska bra ifrån oss , vi hade ju liksom inga papper att läsa på direkt ,  jag var paris hilton ( inte direkt lik mig men (; ) fick överdriva lite och enligt mig var jag den ända som "satte färg på tillvaron" i min grupp . alla andra var liksom dö seriösa när vi skulle ha kul och så , haha . efter vår redovisning frågar min engelskaläare oskar , och vem var du  ? ( han spelade min pojkvän) ööhhh.. benji madden.. haha , att hon inte hade fattat de tänkte jag , men vi hade ju faktist inte presenterat oss xD
skulle igentligen jobbat lite idag men eftersom de spöregnad så orkade jag helt enkelt inte med de och åkte hem .
nu ska jag kolla på linköping - djurgården ,
pussar på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0