måndag

hallojsan , lessen för den dåliga uppdateringen .. igår var jag som sagt i stan med nathalie och gabriella , köpte en t-shirt från hm bara . hittade inte så mycket mer , men var väldigt inne på en randig tröja från hm också . men efter lite snack med mamma så övertygade hon mig att spara pengarna . haha , usch vad ovant de känns .. sista timmen i stan småregnade de och n & g höll på att tvinga i sig en latte från donken . luktade på de men de frestade inte mig ett dugg , inte för att jag ville ha ont i magen sen heller iof . g som sa "men köp en varm choklad " , jag va tvungen att blänga på henne väldigt länge för att hon skulle förstå.. då kom de ett "AAHHHHAAA" . när jag kom hem vid 5 så var kussarna där och vi åt äpple/toscakaka med vaniljsås . för en gångs skull så åt jag bara en bit , snacka om att jag är lite stolt (a) .
 
vid 8 så åkte jag hem till g där jag och n skulle sova . hihi , måste ju träna lite om jag ska sova där sen (; n&g gick upp kl kvart över 6 , själv gick jag upp typ .. halv 7 . då hade dom typ klätt på sig och så . i vanliga fall brukar jag liksom komma ur sängen typ.. kvart i 7 tidigast? konstigt nog kännde jag mig inte nå vidare trött heller , vilken bragd av mig ! till frukost så fanns de inte så mycket och dricka så jag .. drack lite oboy .. hehe.. med vanlig mjölk .. satt med lite magont under lektionen , men de var inte förens den va slut som jag kom på varför jag hade ont i magen , smart som man e (: men sen så gick de över , var inte så farligt som jag trodde, men håller mig nog undan den mjölken ändå :p  idag i skoan jobbade vi med uppsatsen , kom typ ingenvart .. så jag måste rå-plugga så den blir klar tills på torsdag.. fick göra matteprovet jag missade efter skolan , de va 9 frågor men de tog ca .. 1 timme ? väldigt segt.. men jag va typ klar med alla uppgifter förutom en efter en halvtimme .. sen satt jag och funderade på en uppgift liksom.. kom hem vid typ halv 5 och då lagade jag mat och tittade på tv , sen bytte jag om för att jag skulle träna . men sen blev de lite strul så de blev inge .. dom hade liksom bytt plan så jag va lite förvirrad (:
nu ska jag duscha och sova , godnatt ♥

veckans schema :

tisdag -
sista no på kursen , spanska .  DJ19 match kl 20.30 mot högdalen
onsdag - sista so , matte . rå-plugga efter skolan !
torsdag - no-prov , lämna in uppsats , idrott .  träning
fredag - svenska redovisning ½ klass . --------
lördag - hemmamatch mot vallentuna kl 17
söndag - ledigt !

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0