måndag igen

japp , nu var de måndag igen . de känns som att dagarna bara flyter bort asso. känns inte som att jag gjort nånting.. sitter här nu och käkar lite frukost , 10 över blir de bussen mot stan . skönt med en ledig dag, jag har verkligen aldrig gillat måndagar. när jag va liten ville jag tom skolka från förskolan då för jag inte orkade gå upp xD snacka om att de betéendet har funnits hos mig länge ^^  var uppe till typ halv 3 igår igen , tvingade mig själv att gå upp för en halvtimme sen eftersom jag behöver bädda och dammsuga i mitt rum , tråkigt men de va ett bra tag sem de hände , fast de blir ju kul när man städat klart men de är ju inte riktigt samma sak , äsch .. nu hinnar jag inte skriva nå mer , måste fixa mig
pussar på er ♥

veckans schema :
måndag :
stan med tjejerna , städa och fixa lite hemma . träna (!) måste börja träna fotboll nu
tisdag : ny kurs , spanska . engelska tv program klart . träning
onsdag : kurs , matte . ledigt
torsdag : kurs , idrott . (ev . ibmatch på träningstiden)
fredag : svenska forts r½ . klipptid kl 16
lördag : hm mot lidingö kl 13 . [ jobba ]
söndag : [ jobba ] ledigt

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0