london here i come!

sådär, nu ska jag bara packa de sista innan jag går och lägger mig . har vart en lång dag idag , har varit vid vårat förråd (shulgard eller nått ) och lämnat grejer samt varit till jordbro och till myrorna i tungelsta . jobbigt kan man säga , köpte iallafall en almanacka idag , jag var i grymt stort behov av en ! och så köpte vi en liten engelsk ordbok samt en kamera vi köpte lite senare. men nu ska jag pysa till väskan så att jag inte glömmer nått .
ha de ur mysigt i sverige medans jag är borta , kommer troligtvis inte vara inne nått på datan .. men stå ut bara , kommer till arlanda kl 22 söndag kväll så kommer nog inte blogga nått på kvällen heller . kanske blir nått på måndag morgon innan praoen om jag inte fått dataförbud av pappa vill säga.
puss på er ♥

om 8 timmar lyfter jag från stockholm :)


Kommentarer
Postat av: Fatma

härligt att åka till london! :)

2008-03-26 @ 15:29:30
URL: http://fatmas.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0