låååång-fredag(en)

gomorgon på er där ute , jo jag gick ´faktist upp för en 30 minuter sen. blev en lång kväll igår, men på något sätt känns de skönt att lägga sig sent så man får sova bort halva dan , de behövde jag verkligen . sitter nu på mitt nya ställe , ett litet skrymsle skulle man nästan kunna säga. men gud så skönt de är att inte ha folk från gatan som ser en när man sitter vid datan , haha jag vill inte ens se hur jag ser ut då. borde va ganska hemskt med tanke på min hållning , hur jag sitter osv . just nu håller mammsen och pappsen på att försöka hitta ett hem åt våran radio (den är gigantisk! ) och pappa ffrågar mig om jag vill ha den .

har du plats för radion hos dig ?
ja eller menaru mitt rum eller ?
ja..
men vad ska jag ha den till ? :S
jaa.. lyssna på musik och sånt

min pappa lever verkligen i de förflutna , vem lyssnar igentligen på cd-skivor nu? jag har inte köpt en ny skiva på typ 5 år , men nu ska jag ner och äta frukost , och förhoppningsvis kunna buda mig till tvn (;
ha en trevlig dag ♥
 


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0