jag <3 mami

hur kan man bara inte älska sin mamma när hon skickar med sushi med pappa hem ? så himla gullig ,känner verkligen att jag behöver de nu , känner mig så otroligt ensam . inte med kompisar o så utan , blir ju så himla ensamt när de ända man gör är att myser med sig själv . skulle vara minst dubbelt så mysigt om man hade nån att mysa med .( kompisar räknas inte, men visst är de lite mysigt (: )
vårkänslorna bara bubblar i mig, vet inte vart jag ska ta vägen .
men nu ska jag gå och frossa i min sushi ,  gotta love it !
skriver nått roligare inlägg mot kvällen (:
ciaoo

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag vet. jag vill oxå ha någon att mysa med

2008-03-06 @ 16:25:28
URL: http://asasmat.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0