hm investerar

hörde på nyheterna idag att hm hade köpt in 60% av aktierna i företaget Fabric Scandinavien som bla äger monki och weekday .  vad tycker man om detta då ? urtråkigt om hm ska behöva köpa bort alla sina konkurenter för att vara störst lisom , känndes direkt så när jag först hörde de.  och sen så började jag tänka om dom nu tänker börja sälja hm liknande kläder på monki.  usch , vill man köpa hm kläder så går man ju till hm ?  själv tycker jag att monki är en butik med ganska unik stil och tryck på sina kläder . tuvärr har jag inget därifrån än, eftersom jag har haft svårt med deras storlekar osv . med weekday tycker jag de är väldigt synd , eftersom de är en väldigt bra butik , de är inte allt för dyrt och deras jeans är verkligen toppen !
men nu ska jag sova, redovisning och svenska imorgon . urrrrkkk
får se om jag följer upp med ett litet inlägg om dehär imorgon
¨natti ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0