hm goes copycat

image91

vår och tygskor i all ära , men ..
kan någon förklara för mig varför man behöver ha två närmast identiska skor i sitt egna sortiment?
de högra (finns även i rosa) skorna hittar man under barn men storlekarna finns upp till 39 , de högra hittas under dam och kostar 98 . och dem är upp till 40 ( finns även i svart) . först tänkte jag att de andra kanske fanns i lite större storlekar , men 40 är ju inte precis stort (jag har 38-39) kan hm inte också ta hänsyn till de med större fötter? suck .
de skorna från "barn" har jag sett i verkligheten och ser helt ok ut (med tanke på priset) och de fanns på divided , så kan de finnas dubbla bara för att förvirra alla nätshoppare som inte kollar in på barnavdelningen ?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0