god natt och välkommen till min blogg (;

hihi , ville inte att man skulle missuppfatta rubriken . kunde ju låta som att jag bara ville säga godnatt (igentligen är de ju så men :) ) men , hur hälsar man på nån när de inte är morgon , middag eller kväll ? liksom , om man träffar nån på natten (ganska långsökt jag vet ) vad säger man då? har aldrig tänkt på de förut faktist .. men nu snart måste jag pallra mig till sängen  , blir upphämtad imorgon kl 11 för avfärd mot solnahallen , va ett tag sen jag var där faktist.. antingen var de förra året i zonecup eller i nån aik innefotbolls cup..

idag så spelade vi mot belebarkaby, de va en jämn match .. men tycker ändå att vi hade mest chanser och i stort sett nästan bara spelade på deras planhalva . vi får in ett mål ganska tidigt vid köksvägen , typ via målvaktens ben och in i mål . sedan i mitten av perioden så får dom en straff när vår målis eva räddat ett kanonläge på målinjen , detta för att de tydligen va en fot i målgården. och så typiskt gör dom mål på den . matchen rullar på länge med ställningen 1-1 och de blir några utvisningar . en får vi för felaktigt byte när en i vårt lag ska byta och har ena foten på plan när bollen åker förbi . jaja , ska inte komma med nått långt matchreferat . kortfattat så blåste domarna sönder matchen . tråkigt nog vinner också bele med 2-1 efter att en boll rullat in mellan benen . väldigt turligt .

imorgon fortsätter cupen med match mot ersboda (från umeå) och råsunda . stannade kvar lite efter vår match och kollade när dom mötte varandra . vad ska man säga ? första halvleken , de är ju rent sagt skämmigt att se på dom .. ingen av lagen har nått vidare passningsspel och dom spelar som nybörjare , ersboda var lite bättre. kanske därför dom vann matchen med 2-1 . men kan ju lugnt säga att om vi inte vinner båda matcherna mot dessa två lag är vi inte värda att gå vidare till slutspel . men de tror jag inte , vi håller en mycket högre nivå än dom . vilket ska bevisas imorgon
nu dags för sängen , pussar ♥



vinnarlaget från förra året (;

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-03-01 @ 08:07:44
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: erika

tacktack =)

2008-03-01 @ 18:13:30
URL: http://erikass.blogg.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0