fredag

hoppsan hejsan (:
idag är de fredag, väldans vad veckan har gått snabbt !? kanske blir så när timmarna bara flyyyyyger iväg när man pluggar mycket , haha eller inte .. morgonen började klockan 8 idag, eller .. jag vaknade iallafall lite smått då (;  en timme senare bar de av till skolan , börjar ju 10 men eftersom de tar typ 20-25 att åka så .. vi hade svenska och dagen började med ett prov ¨på ordkunskap, lite som nya ord för oss . fast dom igentligen är gammla..  visste typ 3 saker :P  sen skulle vi börja med redovisning för halva klassen , vår lärare gjorde de enkelt för sig och delade upp killarna och tjejerna . vi fick gå till en av dom gammla tingsalarna och där skulle vi vänta på henne . vi satt där och snackade om lite saker tills nån kollar på klockan och säger att de är lunch . påväg därifrån möter vi vår lärare som säger att hon typ glömde bort tiden , riktigt bra jobbat (; 
till lunch blev de överpepprat potatismos med "falutornedo" ,  efter de så satt vi mest i skolan och snackade ett tag och sen började lektionen igen .  nu fick vi minsann presentera för henne , tove skulle börja men hon liksom, ja vad va hennes ursäkt nu igen ? xD  och jag var tvåa... snackade typ i 6 minuter , men blev ju lite avbruten ibland och då började vi diskutera mitt ämne lite, men kommer väll vara på kanske 10 minuter när jag lägger till filmklippet .
efter skolan åkte jag hem , först så vilade jag ett tag och vid 3 så åkte ( ja jag åkte (; ) upp till sågen , ville kolla om dom fått in cornetto citron än , men icke sa nicke . dom hade typ fått in alla nyheter förutom den , besviken eller vad? blev att jag köpte en påse bilar inne på vi-butiken istället , dom ska ju lägga ner så dom har 50% på alla deras varor typ. nu har jag varit hemma sen 4 och tittat på tv och gjort lite andra saker, jag som skulle städa rummet ! äsch , får väll göra de imorgon då , som jag säger varje dag. nyss så åkte min bror iväg så just nu är jag ensam hemma , mamma och pappa är o kollar på badrum eller nånting ? fattade nada när jag snackade med pappa i telefon ...
nu måste jag gå och skiva lite äpplen  , är ruskigt hungrig !
pussaaar ♥

Kommentarer
Postat av: Bernt von Hasselhauf

fin blogg:) kul:P

2008-03-07 @ 18:51:46
URL: http://moskvademokraterna.blogspot.com
Postat av: erika

haha tacktack =)

2008-03-07 @ 19:32:33

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0