flumm

liten sammanfattning om dagen ,  ´helt ok . ganska mycket flumm och inte så mycket arbete gjort . jag och gabriella (mest gabriella) ringde upp vårt gamla dagis lärkan för att få tag på prao platser , hon fick snacka med vår gamla dagislärare ulla och som faktist kom ihåg mig , tänk vad minnesvärd man kan vara (;  gabriella sa att hon kom håg oss båda men vad jag hörde henne säga så kunde jag nästan bygga ihop en liten konversation framför mig , ungefär såhär :
" - ja och min kompis vill också praoa där ,
- jaha , vad heter hon då ?
- erika nordh
- jaha men de känner jag igen  , har hon gått här ?
- ja de har jag med "

men dagens roligaste är väll tvist mellan när gabriella sa att hon var rädd för påskharen när hon va liten ( visste redan de men) och jag och emma började få lite bilder i huvudet och asgarvade i typ 5 minuter eller när challe sa att hon inte visste vem paris hilton var  . men jag tror nog gabriellas var roligare (;
nog från mig , godnatt på er ! ♥
¨
image76

dagens består av blommig topp från h&m , svart kofta från veromoda och jeans från levis

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0