erika's

image69
tänkte igentligen lägga upp den här bilden med ett annat inlägg idag men jag glömde helt enkelt bort de (;
hade lust att visa min "outfit" för dagen ( gillar fortfarande inte de ordet, men vet inget bättre , nån med ideer ? )
kofta från twilfit , t-skirt från hm divided (ny) och jeans från cheap monday
ps. om nån undrar över mitt hår så är de för att de är uppsatt i en liten "fin" knut
ps2 . och mitt ansikte ser lite muppat ut ,men de får ni helt enkelt leva med :)
nu snart blir de tv , trevlig kväll på er !

Kommentarer
Postat av: The City

Snyggt! :)

2008-03-08 @ 19:43:29
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: erika

tack =)
ganska simpelt men less is more som man brukar säga (;

2008-03-09 @ 17:14:17

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0